Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Διακήρυξη της Πανελλαδικής Γραμματείας Εκπαιδευτικών για τις εκλογές στις ΕΛΜΕ μπροστά στο 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

Τις επόμενες μέρες, οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ψηφίζουν στις ΕΛΜΕ για να εκλέξουν αντιπροσώπους για το 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ. Η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να ψηφίσουν «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών», με κριτήριο την ανάγκη για «κίνημα και αγώνες για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία στην υπηρεσία του λαού, για ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών του! Για την αναπλήρωση των απωλειών μας! Για την ικανοποίηση των αναγκών μας»! (Διαβάστε όλη τη διακήρυξη στο συνημμένο)
Όπως σημειώνει στη διακήρυξή της, οι αρχαιρεσίες θα πραγματοποιηθούν στο φόντο ενός νέου πολιτικού σκηνικού, με μια νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, που τρεις μήνες τώρα έδωσε δείγματα γραφής:
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί βλέπουν τη μισθοδοσία τους να καθυστερεί, τα σχολεία έχουν χρέη μέχρι το λαιμό, λείπουν 3 χιλιάδες εκπαιδευτικοί από τα σχολεία και υπάρχουν 25 χιλιάδες κενές οργανικές θέσεις, αλλά αντί για μαζικές, μόνιμες προσλήψεις, προωθείται «κινητικότητα» (!), ενώ η δίκαιη επαναφορά των διαθέσιμων και απολυμένων δεν αφορά στο σύνολό τους. Οι εκπαιδευτικοί έχουν χάσει 5,5 μισθούς την περίοδο της κρίσης, αλλά η συγκυβέρνηση αρνείται ακόμα και το ξεπάγωμα των μισθολογικών ωριμάνσεων και τη χορήγηση δώρου Πάσχα. Η πληρωμή από το λαό των «μνημονιακών» χαρατσιών βαφτίζεται πλέον «πατριωτικό καθήκον». Διατηρείται όλο το αυταρχικό πειθαρχικό πλαίσιο, ακόμα και η διάταξη «περί ανάξιας και αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς του δημόσιου υπάλληλου, εντός και εκτός υπηρεσίας». Αναμένεται νέα τιμωρητική αξιολόγηση, που θα συνδέεται με μισθό, αποδοτικότητα και υπηρεσιακή εξέλιξη. Η συγκυβέρνηση έχει ήδη αποδεχτεί και διατηρεί τη μεγάλη αύξηση στα όρια συνταξιοδότησης, τις τεράστιες περικοπές στις συντάξεις, τη ληστεία στα ταμεία από το PSI. Διατηρεί και αναβαθμίζει τη συνεργασία με τον ΟΟΣΑ, που μετατρέπεται σε «αριστερός σύμβουλος» της συγκυβέρνησης και στην εργαλειοθήκη του οποίου βασίστηκαν όλες οι αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις των προηγούμενων χρόνων.