Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΑΜΕ Εκπ/κών Κέρκυρας:ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΕ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΕ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου οι εκλεγμένοι του ΠΑΜΕ στο ΔΣ του ΣΕΠΕ Κέρκυρας πραγματοποίησαν παρέμβαση στη συνάντηση των νηπιαγωγών που κάλεσε ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας.
Στο πλαίσιο της παρέμβασης μοιράστηκε η ανακοίνωση της Πανελλαδικής Γραμματείας Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ για την κατάσταση στα νηπιαγωγεία και έγινε ενημέρωση από την Κώστα Αγγελική, μέλους της Γραμματείας Εκπαιδευτικών Κέρκυρας του ΠΑΜΕ και αντιπρόεδρο του ΔΣ του ΣΕΠΕ Κέρκυρας.
Σε αυτή την περίοδο όπου συντελούνται τεράστιες ανατροπές στην Προσχολική Αγωγή των παιδιών των λαϊκών οικογενειών έλαμψαν δια της απουσίας τους τα μέλη των παρατάξεων( Παρεμβάσεις ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ ) στο ΔΣ του ΣΕΠΕ Κέρκυρας Στην ενημέρωση που έγινε από την αντιπρόεδρο του ΣΕΠΕ αναδείχθηκαν συνολικά οι ανατροπές που συντελέστηκαν στα Νηπιαγωγεία ακόμη και μέσα στο κατακαλόκαιρο όπου:
·                     Καταργούν στην ουσία την υποχρεωτική φοίτηση για τα νήπια που οι γονείς τους επέλεγαν το Ολοήμερο Πρόγραμμα.
·                     Το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο μετατρέπεται σε προαιρετικό μετά την λήξη του πρωινού προγράμματος στις 13:00.
·                     Με αυτό τον τρόπο το πρόγραμμα του Ολοήμερου χάνει την όποια παιδαγωγική σύνδεση είχε με την πρωινή λειτουργία γιατί αφενός γίνεται προαιρετικό και αφετέρου αφορά μια εντελώς διαφορετική σύνθεση νηπίων στο ολοήμερο τμήμα απ΄ αυτή του πρωινού, αφού σ' αυτό θα φοιτούν παιδιά από διάφορα τμήματα. 
·                     Δημιουργείται ένας «νέος τύπος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου» μετά το πρωινό και όχι ένα «Ενιαίο Νηπιαγωγείο για όλα τα νήπια και προνήπια» που είναι ανάγκη της εποχής.
Σύμφωνα με το Υπουργείο «δημιουργείται ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ που αποσκοπεί στην ισόρροπη και πολύπλευρη ανάπτυξη των νηπίων πρώτης και δεύτερης ηλικίας (4-6 ετών). Το ολοήμερο νηπιαγωγείο συμβάλλει αφενός στην πραγμάτωση των ουσιαστικών στόχων του Νηπιαγωγείου  και αφετέρου αφουγκράζεται τις  ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας».
 Τα μέτρα της κυβέρνησης όχι μόνο δεν καλύπτουν αυτές τις ανάγκες αλλά κινούνται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση. Τα λεγόμενα της εισηγήτριας του Υπουργείου στη συνάντηση με τη ΔΟΕ ότι «το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο καλύπτει καθαρά τις ανάγκες των εργαζόμενων γονιών» αποδεικνύουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι η κυβέρνηση «βλέπει» ένα Ολοήμερο Νηπιαγωγείο πιο κοντά στη λογική μιας υποστηρικτικής δομής, για λίγα παιδιά που δε θα μπορούν οι γονείς τους να τα απασχολήσουν κάπως αλλιώς.
Το Υπουργείο ΕΜΠΑΙΖΕΙ γονείς και εκπαιδευτικούς!!
ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ, παθητικούς αποδέκτες στο χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών μας. Μας εμπαίζουν, ντύνοντας την υποβάθμιση του νηπιαγωγείου με παιδαγωγικό και κοινωνικό μανδύα.
Η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική. Το παιδί  στην προσχολική ηλικία έχει ανάγκη τουλάχιστον τη διετή φοίτηση στο νηπιαγωγείο για να αναπτυχθεί ολόπλευρα. Χρειάζεται να περνά την μέρα του σε χώρους ασφαλείς, επαρκείς, ευχάριστους που καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών σε παιχνίδι, «μάθηση», ανάπαυση, σίτιση. Χρειάζεται το κατάλληλο εξειδικευμένο προσωπικό, τραπεζοκόμο, καθαρίστρια. Είναι βασικό το παιδί, προσχολικής ηλικίας, με ήπιες ή βαριές εκπαιδευτικές ανάγκες να έχει το κατάλληλο νηπιαγωγείο με  το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό.
Απέναντι σε όλα αυτά, γονείς και εκπαιδευτικοί, δεν μπορούμε να συναινέσουμε. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε τις ανάγκες των παιδιών μας με τη μεζούρα των δημοσιονομικών  κυβέρνησης και επιχειρηματιών. 
Το ΠΑΜΕ καλεί τις Νηπιαγωγούς, όλους τους Εκπαιδευτικούς μαζί με τους γονείς  σε αγωνιστική δράση:
  με μέτρο τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας μπορούμε να σηκώσουμε το ανάστημα μας, να προσπεράσουμε την απογοήτευση και τη μοιρολατρία και να διεκδικήσουμε:
v  Δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή και ενιαίο 12χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά
v  Μόνιμους διορισμούς νηπιαγωγών
v  15 παιδιά το μέγιστο ανά τμήμα

v  Δημιουργία σύγχρονων και κατάλληλων νηπιαγωγείων