Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Συνεχίζονται οι παραιτήσεις εκπαιδευτικών από θέσεις προϊσταμένων και διευθυντών ενάντια στην «αξιολόγηση»

Με αμείωτο ρυθμό, συνεχίζονται οι παραιτήσεις δασκάλων και νηπιαγωγών από τις θέσεις διευθυντών και προϊσταμένων, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και αργότερα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Μέχρι στιγμής, παραιτήσεις από την θέση τους έχουν υποβάλει: Η Βάσω Παπαϊωάννου, προϊσταμένη στο 2ο Νηπιαγωγείο Διονύσου και μέλος του ΔΣ του συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ Αν. Αττικής «Ο Σωκράτης», Η Αναστασία Φωτιάδου, προϊσταμένη του 5ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης, η Ευαγγελία Κατασαπή, προϊσταμένη 4ου
Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης, η Ευγενία Χασιώτη, διευθύντρια του 18ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων, η Γλυκερία Πέτρου, προϊσταμένη του 2ου Νηπιαγωγείου Πορταριάς - Άλλης Μεριάς Μαγνησίας, η Ντιάνα Λιάκου, προϊσταμένη του 2ου Νηπ/γείου Μεταμόρφωσης, μέλος του ΔΣ του συλλόγου εκπαιδευτικών «Γ. Σεφέρης», η Αναστασία Μιχαήλ, προϊσταμένη του 6ου Νηπιαγωγείου Καματερού, η Βασιλική Χρόνη προϊσταμένη του 4ου Νηπιαγωγείου Καματερού, η Ειρήνη Βαλμά, προϊσταμένη του 29ου Νηπιαγωγείου Πειραιά, ο Σαράντης Μαρούλης, διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Αγίας Θέκλης Κεφαλονιάς, η Άννα Λαγουδάκη, προϊσταμένη του 16ου Νηπ/γείου Νέας Ιωνίας, η Ελένη Λαγού, διευθύντρια του 1/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Καστρίου Αρκαδίας, η Αθηνά Γλαρού, διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου. Αγ. Κηρύκου, Ικαρίας.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να αντικατασταθούν από τις θέσεις ευθύνης τους και να συνεχίσουν να υπηρετούν ως απλοί δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι η εφαρμογή της αυτο - αξιολόγησης και της αξιολόγησης, παραβιάζει το κλίμα συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ τους στους Συλλόγους Διδασκόντων υπογράφοντας τις απολύσεις τους, που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όσα πιστεύουν και υπηρετούν καθημερινά.
Τονίζουν παράλληλα, ότι η διαδικασία, θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, στο τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Αποτελεί αντιδραστικό - αντιεκπαιδευτικό μηχανισμό και θα επιφέρει πλήγμα στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, με διαθεσιμότητες και απολύσεις.